Повернення та обмін
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” обміняти або повернути товар Ви можете у разі придбання Товару належної якості, а також якщо Ви придбали товар неналежної якості.
Приймається до повернення/обміну, тільки той товар, що був придбаний в інтернет-магазині https://rainway-shop.com.ua/.
Товар, куплений через іншу торговельну мережу, повертається безпосередньо особі, яка здійснила продаж та виключно в торговій точці, де він був придбаний.
Умови обміну/ повернення товару належної якості
Обміну та поверненню підлягають товари належної якості, придбані в нашому інтернет магазині, в разі, якщо вони не задовольняють Покупця за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не можуть бути ним використані за призначенням.
При цьому строк обміну/повернення товарів (як окремих комплектуючих, так і замовлення в цілому) належної якості становить 30 календарних днів, не враховуючи дати покупки, при виконанні наступних умов:
- Обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар належної якості, який не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, відсутні подряпини, сколи, потертості та інші пошкодження.
- Товар не збирався та не монтувався.
- Збережена цілісність упаковки товару та вся його комплектація.
- Збереглися ярлики, інструкції та виробничі маркування.
- Надано товарний чек, видаткову накладну, квитанцію з оплати, що підтверджує факт купівлі товару в нашому інтернет-магазині.
Безпосередньо повернути/обміняти товар можна за адресою: вул. Соборності, 36, м. Боярка, Фастівський р-н, Київська область або відправити перевізником за реквізитами, повідомленими менеджером.
Алгоритм дій для повернення /обміну товарів:
- Покупцеві у встановлений законом термін потрібно зв’язатися з менеджером магазину для узгодження повернення або обміну товару за телефоном +38(067) 507 13 14 або засобами електонної пошти sh@rainway.ua.
- По результатах узгодження повернення менеджер уточнює деталі повернення/обміну та відправляє Покупцеві бланк заяви на повернення/обмін.
- Покупець надає Продавцю заповнену Заяву на повернення/обмін та копії документів, що підтверджують його особу (паспорт громадянина України та ідентифікаційний номер)
- Покупець надсилає товар, що потребує обміну чи заміни, через Перевізника чи, за можливості, доставляє самостійно на склад Продавця за вказаною вище адресою. При цьому товар повинен бути запакований таким чином, щоб при завантаженні/розвантаженні та транспортуванні уникнути його пошкодження
Зворотня доставка (повернення/обмін) товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця перевізником ТОВ «НОВА ПОШТА».
- Повернення коштів за товар здійснюється на реквізити IBAN (картку), які Покупець зазначає в бланку повернення товарів та яка співпадає з його персональними даними, протягом 5 робочих днів з дня повернення товару на склад Продавця. Сума повернення є аналогічною сумі у замовленні або з вирахуванням вартості відсутніх товарів чи їх складових.
- Обмін здійснюється на аналогічний Товар або на Товар по еквівалентний ціні, або на дорожчий (з доплатою Покупця).
Поверненню не підлягають знижені в ціні товари, зібрані або пошкоджені після покупки товари.
Продавець може відмовити у поверненні коштів або поверненні товару/ у гарантійному обслуговуванні/обміні товару, якщо:
- порушено правила експлуатації товару;
- використання товару здійснювалося не за призначенням, встановленим виробником;
- якщо експертиза Продавця/Виробника виявить недоліки товару, які виникли внаслідок порушення правил експлуатації;
- якщо гарантійний термін на товар сплинув;
Умови обміну або повернення товару неналежної якості:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини Виробника товару, Покупець маєте право за своїм вибором:
1) повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
2) замінити товар на такий же або на аналогічний, з числа наявних у магазині.
Заміна товару на аналогічний або повернення коштів за товар відбувається при дотриманні таких умов:
- Наявність істотних недоліків, що виникли з вини Виробника, підтверджені висновком експертизи (за необхідності).
Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” істотний недолік — це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару
відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника.
- Гарантійний строк на товар не закінчився.
- Збережено документ, що підтверджує оплату.
Зворотня доставка (повернення/обмін) товарів неналежної якості здійснюється за рахунок Продавця на умовах, узгоджених у кожному конкретному випадку з відповідальним менеджером.